Kretingos rajono švietimo centro pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus psichologė Vika Gridiajeva kviečia mokyklinio amžiaus vaikus registruotis į emocinio intelekto lavinimo užsiėmimus, kuriuose psichologė kalbės apie vaikams svarbius dalykus, jų emocinį pasaulį, padės suprasti, kokius jausmus jie jaučia ir kodėl.

Gruodžio 15d. Lopšelio darželio „Ąžuoliukas“ tėveliai rinkosi į nuotolinį susitikimą su Kretingos raj. Švietimo centro psichologe Vika Gridiajeva. Šiame susitikime buvo diskutuojama apie vaikų 3 metų krizę, jos bruožus, keliamus iššūkius tėvams, bei pedagogams, ir, žinoma, kaip padėti, pirmiausia sau, o paskui ir vaikui, tuos iššūkius įveikti.

Lapkričio 19d. Kretingos švietimo centro psichologinės pagalbos skyriaus psichologė Vika Gridiajeva vedė Online paskaitą "Ekranų vaikai", kuriame Baublių k. Mokyklos tėvai turėjo galimybę išgirsti naujausiais tyrimais grįstą informaciją apie tai, kaip telefonai, kompiuteriai bei kiti šiuolaikiniai ekranai veikia mūsų bei mūsų vaikų psichiką, miegą, raidą, empatiją, bei elgesį. Paskaitos metu kalbėjome, kuo šiuolaikiniai vaikai skiriasi nuo vaikų, kurie augo be informacinių technologijų, bei kaip tai pasireiškia mokyklos suole ar namų aplinkoje, ir, žinoma, kaip padėti vaikams nenuskęsti virtualiame pasaulyje.

Šiuo metu, kada karantinas vėl tampa realybe, kurio metu mūsų vaikai vėl mokysis namuose, šeimoms auklėjimo iššūkių tikrai padaugėja. Kviečiame į nuotolinius grupinius mokymus tėvams, kuriuose gausite žinių jums svarbiais auklėjimo klausimais, turėsite galimybė pasidalinti rūpesčiais, gauti atsakymus į individualius klausimus, išgirsti kitus tėvelius. Grupėje sukursime saugią ir darbingą aplinką, padėsiančią jums sustiprinti tėvystės įgūdžius bei gauti emocinį palaikymą, kuris ypač reikalingas sunkiu metu.

Mokymų grupėje:

  • susipažinsite su vaiko psichologine raida,
  • išsiaiškinsite psichologinius vaiko poreikius,
  • sužinosite, kas padeda kurti geresnį tėvų ir vaikų ryšį,
  • išmoksite geriau pažinti ir valdyti jausmus bendraujant su vaikais,
  • sužinosite, kaip padėti vaikui atpažinti jausmus ir juos valdyti,
  • išmoksite tinkamai nustatyti vaikui elgesio ribas ir teisingai jį sudrausminti,
  • įgysite daugiau pasitikėjimo tėvystėje.

Registracija vyksta iki lapkričio 3 dienos.

Daugiau informacijos - čia.

 

Kas yra MINDFULNESS arba Dėmesingas įsisąmoninimas?
Tai neutralus tęstinis esamojo laiko momento įsisąmoninimas, padedantis atpažinti savo mintis, jausmus ir elgesį tuo pat metu, kai jis atsiranda, nepereinant į įprastas automatines reakcijas.

Kaip vyksta užsiėmimai?
Užsiėmimai skirti praktinių įgūdžių įgijimui, todėl teorinėms žinioms skiriama gana nedaug laiko, tačiau suteikiama visa reikalinga informacija. Daugiausiai laiko skiriama pratimams ir jų metu įgytai patirčiai suprasti ir aptarti. Pratimų esmė – intensyvios dėmesingumo pratybos. Pratimų metu objektas, į kurį mokomasi sutelkti dėmesį, dažniausiai būna paprastas – iš pradžių mokomasi dėmesingai stebėti savo kvėpavimą, kūno pojūčius, sutelkti dėmesį į regos, klausos, skonio pojūčius. Įgijus įgūdžių, mokomasi iš šalies stebėti patiriamas emocijas bei kylančias mintis, taip išmokstama geriau jas valdyti. Pratimai paprastai trunka nuo 10 iki 30 minučių. Užsiėmimų dalyviams duodama specialiai paruošta Mindfulness dalomoji medžiaga su teoriniais pagrindais ir praktikos atlikimo gairėmis.

Daugiau informacijos - čia.

Švietimo įstatymo pakeitimai naikina diskriminuojančias teisines nuostatas, kurios galutinai turėtų įsigalioti 2024 m. rugsėjo 1 d., bei kliūtis specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams lankyti artimiausią bendrojo ugdymo mokyklą ir gauti kokybišką ugdymą bei reikiamą švietimo pagalbą. Šios programos aktualumą lemia tai, kad ugdymo įstaigose daugėja vaikų turinčių emocinių ir elgesio sutrikimų, o pedagogas, neturėdamas pakankamai žinių apie vaikų elgesio ir emocijų sutrikimus, negali įvertinti, koks vaikas gali turėti sutrikimą ir kaip tinkamai į kiekvieną elgesio ar emocijų sutrikimą reaguoti. Šios programos reikalingumą parodė mokytojų, ugdančių vaikus, turinčius emocijų ir elgesio sutrikimus bei autizmo spektro sutrikimą, keliamos problemos: kaip dirbti su šiais vaikais?, kokius būdus, metodus, mokymosi strategijas taikyti? ir kt.

PROGRAMOS TIKSLAS

  • Stiprinti Kretingos rajono švietimo įstaigų ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo mokytojų bei mokytojų padėjėjų inkliuzinio ugdymo kompetencijas dirbant su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų, elgesio ir emocijų sunkumų ir/ar sutrikimų.

PROGRAMOS LEKTORIAI - Kretingos rajono švietimo centro pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus specialistai

  • Vedėja Vaidota Vaišienė
  • Logopedė Raminta Staškauskienė
  • Spec. pedagogė Renata Galdikienė
  • Soc. pedagogė Dainora Kalniškienė
  • Psichologės Vika Gridiajeva, Eglė Deksnienė, Sonata Vizgaudienė

Daugiau informacijos - čia.

Puslapis 1 iš 2

Joomla templates by Joomlashine