Šiuo metu, kada karantinas vėl tampa realybe, kurio metu mūsų vaikai vėl mokysis namuose, šeimoms auklėjimo iššūkių tikrai padaugėja. Kviečiame į nuotolinius grupinius mokymus tėvams, kuriuose gausite žinių jums svarbiais auklėjimo klausimais, turėsite galimybė pasidalinti rūpesčiais, gauti atsakymus į individualius klausimus, išgirsti kitus tėvelius. Grupėje sukursime saugią ir darbingą aplinką, padėsiančią jums sustiprinti tėvystės įgūdžius bei gauti emocinį palaikymą, kuris ypač reikalingas sunkiu metu.

Mokymų grupėje:

  • susipažinsite su vaiko psichologine raida,
  • išsiaiškinsite psichologinius vaiko poreikius,
  • sužinosite, kas padeda kurti geresnį tėvų ir vaikų ryšį,
  • išmoksite geriau pažinti ir valdyti jausmus bendraujant su vaikais,
  • sužinosite, kaip padėti vaikui atpažinti jausmus ir juos valdyti,
  • išmoksite tinkamai nustatyti vaikui elgesio ribas ir teisingai jį sudrausminti,
  • įgysite daugiau pasitikėjimo tėvystėje.

Registracija vyksta iki lapkričio 3 dienos.

Daugiau informacijos - čia.

 

Kas yra MINDFULNESS arba Dėmesingas įsisąmoninimas?
Tai neutralus tęstinis esamojo laiko momento įsisąmoninimas, padedantis atpažinti savo mintis, jausmus ir elgesį tuo pat metu, kai jis atsiranda, nepereinant į įprastas automatines reakcijas.

Kaip vyksta užsiėmimai?
Užsiėmimai skirti praktinių įgūdžių įgijimui, todėl teorinėms žinioms skiriama gana nedaug laiko, tačiau suteikiama visa reikalinga informacija. Daugiausiai laiko skiriama pratimams ir jų metu įgytai patirčiai suprasti ir aptarti. Pratimų esmė – intensyvios dėmesingumo pratybos. Pratimų metu objektas, į kurį mokomasi sutelkti dėmesį, dažniausiai būna paprastas – iš pradžių mokomasi dėmesingai stebėti savo kvėpavimą, kūno pojūčius, sutelkti dėmesį į regos, klausos, skonio pojūčius. Įgijus įgūdžių, mokomasi iš šalies stebėti patiriamas emocijas bei kylančias mintis, taip išmokstama geriau jas valdyti. Pratimai paprastai trunka nuo 10 iki 30 minučių. Užsiėmimų dalyviams duodama specialiai paruošta Mindfulness dalomoji medžiaga su teoriniais pagrindais ir praktikos atlikimo gairėmis.

Daugiau informacijos - čia.

Švietimo įstatymo pakeitimai naikina diskriminuojančias teisines nuostatas, kurios galutinai turėtų įsigalioti 2024 m. rugsėjo 1 d., bei kliūtis specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams lankyti artimiausią bendrojo ugdymo mokyklą ir gauti kokybišką ugdymą bei reikiamą švietimo pagalbą. Šios programos aktualumą lemia tai, kad ugdymo įstaigose daugėja vaikų turinčių emocinių ir elgesio sutrikimų, o pedagogas, neturėdamas pakankamai žinių apie vaikų elgesio ir emocijų sutrikimus, negali įvertinti, koks vaikas gali turėti sutrikimą ir kaip tinkamai į kiekvieną elgesio ar emocijų sutrikimą reaguoti. Šios programos reikalingumą parodė mokytojų, ugdančių vaikus, turinčius emocijų ir elgesio sutrikimus bei autizmo spektro sutrikimą, keliamos problemos: kaip dirbti su šiais vaikais?, kokius būdus, metodus, mokymosi strategijas taikyti? ir kt.

PROGRAMOS TIKSLAS

  • Stiprinti Kretingos rajono švietimo įstaigų ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo mokytojų bei mokytojų padėjėjų inkliuzinio ugdymo kompetencijas dirbant su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų, elgesio ir emocijų sunkumų ir/ar sutrikimų.

PROGRAMOS LEKTORIAI - Kretingos rajono švietimo centro pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus specialistai

  • Vedėja Vaidota Vaišienė
  • Logopedė Raminta Staškauskienė
  • Spec. pedagogė Renata Galdikienė
  • Soc. pedagogė Dainora Kalniškienė
  • Psichologės Vika Gridiajeva, Eglė Deksnienė, Sonata Vizgaudienė

Daugiau informacijos - čia.

Daugumai tėvų pažįstamos šios situacijos:
  • Išsimušate iš vėžių, kai vaikas iškrečia ką nors netikėto ir jūsų auklėjimo pastangos subyra į šipulius;
  • Į vaiko kambarį „neįmanoma įkelti kojos“;
  • Svajojate apie sutarimą ir ramybę, kur rytais ir vakarais nėra erzelio, konfliktų, durų trankymo;
  • Vaikas dažnai „pameta ausis“, per daug laiko praleidžia prie TV ar mobilaus telefono, nenori bendrauti ar prisidėti prie bendrų reikalų.

Jei šie ir kiti auklėjimo klausimai aktualūs ir Jums, kviečiame ikimokyklinio amžiaus ir pradinių klasių mokinių tėčius ir mamas registruotis į „TĖVŲ GRUPĘ“.

Renkama nauja grupė, skirta tėvams, norintiems geriau suprasti savo vaikus. Tai vaikų auklėjimo įgūdžius lavinanti programa, pagrįsta Alfred Adler, Rudolf Dreikurs ir kitų individualiosios psichologijos autorių ir praktikų idėjomis.

Vaikai tėvų grupėje nedalyvauja. Vienos šeimos nariams toje pačioje grupėje dalyvauti nerekomenduojame.

Grupės trukmė: 8 susitikimai po 2 val.
Grupė vyktas: trečiadieniais.
Grupes veda: psichologė Dalia Mikalauskienė.
Vieta: Kretingos rajono švietimo centras Pedagoginės psichologinės pagalbos skyrius, J. Pabrėžos g. 8, Kretinga.
Papildoma informacija: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., 8 445 78939, 8 674 13759
2020 sausio mėn. 18 d. vyko paskaita „Autizmo spektro sutrikimai ir jų įtaka psichosocialinei adaptacijai”. Paskaitą vedė lektorė – PPP skyriaus logopedė Raminta Staškauskienė Kretingos rajono švietimo centro suaugusiųjų ir jaunimo mokymo skyriaus bendruomenei.
Balandžio 4d. 16 jaunuolių iš Klaipėdos miesto Saulėtekio progimnazijos kartusu savo mokytojais dalyvavo renginyje – „Pasimatuok dailės terapeuto, psichologo profesiją“. Kretingos raj. švietimo centro pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus psichologe Vika Girdiajeva moksleiviams papasakojo apie psichologo profesiją – kokiomis savybėmis turi pasižymėti, kokius turėti įgūdžius ir kas svarbiausia dirbant tokį darbą. Jaunuoliai ne tik klausėsi, bet ir praktiškai bandė meninės raiškos būdu pažinti save, analizavo savo ir draugų piešinius, elementų reikšmes, gilino žinias apie kūno kalbą ir žmonių emocijas.
Kovo 27 dieną vyko paskaita „Jeigu tėvai turėtų pasiekimų knygelę“ mokykloje-darželyje Žibutė. Paskaitą vedė psichologė Vika Gridiajeva. Renginio metu buvo kalbama apie tėvų įtaką vaikų mokymosi motyvacijai, pamokų lankomumui ir elgesiui klasėje.

2019 m. vasario 21 d. Pedagoginės psichologinės pagalbos skyriuje prasidėjo tęstiniai mokymai naujai pradėjusiems dirbti mokytojų padėjėjams: atvejų analizė „Mokytojo padėjėjo vaidmuo mokykloje“. Mokymai vyks kas mėnesį ir juos ves PPP skyriuje dirbantys specialistai: psichologai, spec. pedagogai, logopedas, socialinis pedagogas.

Informaciją parengė socialinė pedagogė Dainora Kalniškienė

Joomla templates by Joomlashine